Vitablend > About us > Career > CUSTOMER SERVICE COÖRDINATOR (B2B)

CUSTOMER SERVICE COÖRDINATOR (B2B)

  • Organisation: Vitablend
  • Industry:
  • Location: Wolwega
  • Occupational category:
  • Hours: Full time
  • Salary: € - €
  • Start date:
  • Date posted: 11 July 2023

Als Customer Service Coördinator zorg je voor de beste service naar onze klanten door het order-to-invoicing proces binnen de business unit Fortification en Protection te beheren.  Je coördineert de orders en zendingen naar de klanten voor onze producten. Je bent de linking pin tussen klanten, Operations en Sales. Daarom zijn wij op zoek naar een positief ingestelde en enthousiaste teamspeler die gemakkelijk connecteert met mensen van verschillende disciplines! Je wordt onderdeel van ons Customer Service team in Wolvega.

 

Als Customer Service Coördinator ga je onder andere de volgende werkzaamheden verrichten:

  • Het managen van het dagelijkse order-to-invoicing proces om maximale klantenservice te garanderen in overeenstemming met de verwachtingen van de klant.
  • Dagelijks contact met klanten: informatie over de orderstatus en leveringen.
  • Nauw contact houden met interne stakeholders: Operations en Sales betreffende servicelevel en on-time leveringen.
  • Beheer van complaints en request.
  • Streven naar verbeteringen en efficiency door accuraat en proactief te zijn en op zoek te gaan naar oplossingen.

 

Wij verwachten dat je over het volgende beschikt:

  • Hbo werk-en-denkniveau.
  • Een starter in een supply chain rol, bij voorkeur in de
  • Goede communicatieve vaardigheden: vermogen om mensen te beïnvloeden in een multidisciplinaire omgeving.
  • Vloeiend Nederlands (mondeling & schriftelijk), goed Engels (mondeling & schriftelijk).
  • Klantgerichte instelling, gericht op het vinden van oplossingen.
  • Je zoekt samenwerking met andere functies en afdelingen.
  • Je houdt overzicht over alle activiteiten en kan multi-tasken.
  • Ervaring met Microsoft Office en SAP is een pré.

Het volgende kun je van ons verwachten:

  • Marktconform salaris.
  • Vakantiegeld en 13e
  • Goede pensioenregeling.
  • 25 verlofdagen.
  • Een hecht team met betrokken collega’s en aandacht voor het individu.
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden.

 

Werken bij ons betekent werken in een snelle en complexe werkomgeving, waardoor het af en toe best uitdagend kan zijn. Werken bij ons betekent ook dat er talloze kansen en mogelijkheden op je pad komen.

 

Interesse?

Ben jij de Customer Service Coördinator die we zoeken? Graag ontvangen wij jouw motivatie en CV voor 21 juli 2023 via het formulier hieronder.

 

Voor meer informatie over deze vacature  neem je telefonisch contact op met Linze Lepstra, Supply Chain Manager, op +31 (0) 561 691 871.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 

  • Accepted file types: pdf, doc, docx, Max. file size: 64 MB.
  • Accepted file types: pdf, Max. file size: 64 MB.

Questions about this job?

Contact us